Regulamin sklepu internetowego execo.com.pl

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.execo.com.pl, prowadzony jest przez EXECO Dariusz Wiech, z siedzibą pod adresem os. Sienkiewicza 8/8, zarejestrowaną w Wieliczce, NIP: 6792565518, REGON: 356845010.
  2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod www.execo.com.pl oraz prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny za przetwarzanie danych osobowych zebranych w ramach korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności, dostępnej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera szczegółowe informacje dotyczące celów, okresu, podstaw prawnych oraz zasad przetwarzania danych osobowych, a także prawa osób, których dane dotyczą. W szczególności określa również zasady korzystania z plików cookies i narzędzi analitycznych w Sklepie Internetowym. Korzystanie z usług Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów, jest dobrowolne, podobnie jak podawanie danych osobowych przez Usługobiorcę lub Klienta, z wyjątkiem sytuacji określonych w polityce prywatności, takich jak zawarcie umowy lub spełnienie obowiązków ustawowych ze strony Sprzedawcy.

§ 2. DEFINICJE

  1. Dzień Roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  2. Formularz Kontaktowy – Usługa Elektroniczna dostępna w Sklepie Internetowym, które pozwala na bezpośredni kontakt z Sprzedawcą.
  3. Formularz Rejestracji – narzędzie elektroniczne dostępne w Sklepie Internetowym, które umożliwia Klientowi utworzenie Konta.
  4. Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna dostępna w Sklepie Internetowym, która umożliwia składanie Zamówień poprzez dodawanie Towarów do koszyka oraz określanie warunków Umowy Sprzedaży, takich jak sposób dostawy i płatności.
  5. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą;
  6. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  7. Konto Użytkownika – Usługa Elektroniczna oferowana przez Usługodawcę, gdzie Klient tworzy indywidualną nazwę (login) oraz hasło, które umożliwiają dostęp do zasobów w systemie teleinformatycznym. Tutaj Klient gromadzi informacje oraz szczegóły dotyczące złożonych przez niego Zamówień w Sklepie Internetowym.
  8. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego EXECO;
  9. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod www.execo.com.pl;
  10. Sprzedawca – EXECO Dariusz Wiech z siedzibą w Wieliczce (adres siedziby os. Sienkiewicza 8/8, 32-020 Wieliczka i adres do doręczeń: Trąbki 555, 32-020 Wieliczka); NIP: 6792565518; REGON: 356845010, adres poczty elektronicznej: sklep@execo.pl oraz numer telefonu kontaktowego: +48 607571261.
  11. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym będące przedmiotem Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą;
  12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
  13. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  14. Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
  15. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);
  16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  17. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

§ 3. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto użytkownika, Formularz Kontaktowy, Formularz Zamówienia.
  2. Korzystanie z Konta użytkownika możliwe jest po wypełnieniu Formularza Rejestracji i kliknięciu pola „ZAREJESTRUJ SIĘ”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych: adres poczty elektronicznej. Na podany adres e-mail zostanie wysłany odnośnik do ustawienia nowego hasła. Konto można również założyć w trakcie składania Zamówienia, poprzez zaznaczenie pola „Stworzyć konto?” w Formularzu Zamówienia – z chwilą złożenia Zamówienia, Klient zostaje założone Konto. 
  3. Usługa Elektroniczna Konto użytkownika jest dostępna bezpłatnie na czas nieokreślony. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z Konta (usunąć je) bez konieczności podawania przyczyny, wysyłając odpowiednie żądanie do Sprzedawcy za pośrednictwem e-maila na adres: sklep@execo.pl lub pisemnie na adres: Trąbki 555, 32-020 Wieliczka.
  4. Korzystanie z Formularza Kontaktowego możliwe jest po przejściu do zakładki „Kontakt”, wypełnieniu Formularza Kontaktowego i zaakceptowaniu ogólnych warunków użytkowania i polityki prywatności oraz zaznaczeniu pola „Wyślij”. W Formularzu Kontaktowym niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych: adres poczty elektronicznej oraz treść wiadomości. W celu sprawniejszej obsługi, Klient może również podać numer telefonu.
  5. Usługa Elektroniczna Formularza Kontaktowego jest nieodpłatna oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą przesłania zapytania.
  6. Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się, gdy Klient dodaje pierwszy Produkt do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wypełnieniu przez Klienta Formularza Zamówienia oraz kliknięciu na polu „KUPUJĘ I PŁACĘ” na stronie Sklepu Internetowego. Do tego czasu istnieje możliwość samodzielnej edycji wprowadzonych danych, zgodnie z komunikatami i instrukcjami na stronie Sklepu. W Formularzu Zamówienia Klient musi podać swoje dane osobowe: imię, nazwisko, adres (w tym kod pocztowy i miejscowość), adres e-mail, numer telefonu, oraz informacje dotyczące zamawianych Towarów, ich ilości, sposobu dostawy oraz płatności. Klientom, którzy nie są konsumentami, konieczne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
  7. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia bezpłatna i ma charakter jednorazowy, kończąc się zaraz po złożeniu Zamówienia przez Klienta lub wcześniejszym zaniechaniu procesu zamawiania przez Klienta.
  8. Niezbędne wymagania techniczne systemu teleinformatycznego Klienta, które umożliwią Klientowi korzystanie ze Sklepu Internetowego: komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; dostęp do poczty elektronicznej; przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari lub Microsoft Edge; zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  9. Klient zobowiązany jest do korzystania z Sklepu Internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami etycznymi, szanując prawa autorskie i własność intelektualną Sprzedawcy i osób trzecich, a także respektując prywatność i dobra osobiste. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze prawdą, dokładnych i aktualnych. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści bezprawnych.

§ 3. ZASADY ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z § 3 pkt.6 Regulaminu. Złożenie zamówienia w sklepie oznacza akceptację warunków zawartych w regulaminie.
  2. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z EXECO Dariusz Wiech Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  3. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Potwierdzenie złożenia zamówienia” , zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Zamówienia można składać za pomocą formularza dostępnego na stronie sklepu.
  5. Potwierdzenie zamówienia i informacje dotyczące jego realizacji będą przesyłane na podany przez Klienta adres e-mail.

§ 4. CENY, SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

  1. Ceny Towarów podano w złotych polskich i są cenami brutto i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki).
  2. Klient ma możliwość wyboru następujących form płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    b) płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
    c) płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej https://www.przelewy24.pl/
  3. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl.
  4. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi Przelewy24.pl – spółka PAYPRO SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, kapitał zakładowy: 5 476 300,00 zł, NIP 7792369887, REGON 301345068.
  5. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży w przypadku wyboru płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą,
  6. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

§ 5. DOSTAWA

  1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Dostawa zamówionych Towarów do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Towaru (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  3. Klient ma możliwość wyboru następujących sposobów dostawy Produktu:
    a) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
    b) przesyłka paczkomatowa,
    c) przesyłka paletowa.
  4. Termin realizacji dostawy wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Towaru lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Klienta liczy się w następujący sposób:
    a) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy,
    b) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

§ 6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klientowi będącemu konsumentem zgodnie z definicją zawartą w art. 22[1] Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez konieczności podawania przyczyny. Aby skorzystać z tego prawa, Klient musi złożyć stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni i wysłać je na adres: EXECO Dariusz Wiech, Trąbki 555, 32-020 Wieliczka lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@execo.pl.
  2. Zwrot Towaru w ramach odstąpienia od umowy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni na adres: Trąbki 555, 32-020 Wieliczka.
  3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Towaru z powrotem, zwrócić konsumentowi dokonane przez niego płatności za Towar.
  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  7. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  8. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    a) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
    b) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    c) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
  10. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

§ 7. REKLAMACJE

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, który jest konsumentem zgodnie z definicją zawartą w art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za wszelkie niezgodności z umową sprzedaży towaru nabytego przez tego klienta. Ta odpowiedzialność jest określona w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Reklamacje może zostać złożona:
    a) pisemnie na adres: EXECO Dariusz Wiech, Trąbki 555, 32-020 Wieliczka,
    b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@execo.pl
  3. Przesłanie lub zwrot Towaru w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Trąbki 555, 32-020 Wieliczka.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  5. Warunki gwarancji na Towar określa karta gwarancyjna. Sprzedawca nie jest producentem towarów, dlatego odpowiedzialność za gwarancję oraz warunki gwarancji spoczywają na producencie lub innym podmiocie, o ile gwarancja została udzielona. W przypadku, gdy dokument gwarancyjny przewiduje możliwość zgłaszania roszczeń w autoryzowanym serwisie, adres tego serwisu znajduje się w karcie gwarancyjnej. Należy pamiętać, że udzielona gwarancja nie wpływa na środki ochrony prawnej, które przysługują Klientowi zgodnie z prawem w przypadku niezgodności Towaru z umową.

§ 7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest EXECO Dariusz Wiech, prowadzący działalność gospodarczą pod adresem os. Sienkiewicza 8/8, 32-020 Wieliczka NIP: 6792565518, REGON: 356845010.
  2. Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz polityką prywatności dostępną na stronie sklepu.

§ 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych powodów, takich jak: zmiany przepisów prawnych; modyfikacje w płatnościach lub dostawach; wymogi prawa lub regulacji; rozszerzenie lub zmiana świadczonych Usług Elektronicznych; dodanie nowych Usług Elektronicznych; konieczność ochrony Sklepu Internetowego i Klientów przed zagrożeniami cyberbezpieczeństwa, takimi jak oszustwa, złośliwe oprogramowanie, spam czy naruszenia danych.
  2. Sprzedawca wysyła powiadomienie o planowanych zmianach co najmniej 15 dni przed ich wprowadzeniem. Jednakże w wyjątkowych sytuacjach, gdy Sprzedawca podlega prawnemu obowiązkowi zmiany Regulaminu lub istnieje pilna potrzeba związana z bezpieczeństwem Sklepu Internetowego, wprowadzenie zmian może nastąpić natychmiastowo. O wszelkich takich przypadkach Klient zostanie powiadomiony.
  3. W umowach o charakterze ciągłym (np. Usługa Elektroniczna – Konto Użytkownika), Sprzedawca może rozwiązać umowę przed wprowadzeniem proponowanych zmian, co staje się skuteczne po 15 dniach od otrzymania powiadomienia. Zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeśli został prawidłowo powiadomiony i nie rozwiązał umowy w tym okresie. Ponadto, Klient może zaakceptować zmiany w każdym momencie po otrzymaniu powiadomienia. Dla umów innego rodzaju niż ciągłe, zmiany Regulaminu nie naruszają praw nabytych przed ich wprowadzeniem, w tym dotyczące składanych Zamówień oraz zawartych Umów Sprzedaży.
  4. Jeśli zmiana Regulaminu wprowadza nowe opłaty lub podwyższa istniejące, konsument ma prawo odstąpić od umowy.
  5. Wszelkie spory między EXECO Dariusz Wiech a Klientem będącym konsumentem zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego będą rozstrzygane przez właściwe sądy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  6. Rozstrzyganie sporów mogących wynikać między EXECO Dariusz Wiech a Klientem nie będącym konsumentem zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego będzie należało do sądu właściwego z uwagi na lokalizację siedziby EXECO Dariusz Wiech
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
regulamin sklepu
Koszyk
Scroll to Top